10 mil

Förra veckan bestämde vi oss för att cykla 10 mil, som en övning inför att jag ska cykla Tjejvättern.

Så vi gav oss ut tidigt på morgonen på våra damcyklar och cyklade hela vägen till Tingsryd. När vi kom dit tog vi ett stopp och fikade vid sjön och Johan passade på att bada. Sedan cyklade vi tillbaka till Växjö. När vi var hemma så hade vi cyklat 10 mil. Det var rätt segt mot slutet, då kan jag lova att mina ben värkte. Men nu vet jag i alla fall hur 10 mil känns och att det inte var så farligt. 

Kommentarer:

1 MALIN:

Vad duktig du är! Bra jobbat! Kram

2 Anna:

Cykeltema på våra bloggar , me like =) Vad häftigt att cykla tjej-vättern; vilken utmaning! Jag hejar på dig!

3 Meg:

Jäklar, 10 mil!!! Det är en bra bit! Kudos till dig som klarade det.

4 Amanda:

Så duktigt, och verkligen så härlig bild!<3

Kommentera här: