Helg!

 
Fredagen började med ett restaurangbesök på Izakaya, man blir liksom aldrig besviken när man går dit. Det blev vi sannerligen inte denna gång.
 
 
På lördagsmorgonen åkte jag och köpte två nattuksbord och en byrå som jag ägnade min tid åt att sätta ihop. Eller ja byrån hann jag inte med, för Johan kom hem och då var det dags att ge sig ut för att åka längdskidor.
När vi hade gjort det åkte vi hem, tog en snabbdusch, sedan gick vi på bio med Catrin och såg Lion, så himla bra film! Se den!
 
 
Imorse startade jag dagen med att gå på brunch med dessa två. Vi gick till Skåres. De hade som sist massor av gott att välja mellan, så vi gick därifrån mätta och nöjda! Efter det blev det återigen en tur i skidspåren. Nu ligger vi här i soffan, supertrötta, efter en händelserik helg. 

Kommentarer:

1 Anna:

Izakaya är japanskt? Sushi ser det ut som va? Är Lion en svensk film? Tror inte jag hört talas om den. Vad valde du för brunch? Vad flitiga ni är med skidakningen! Aker du alpint ocksa?

Kommentera här: