Befinner mig i Stockholm!

Igår åkte jag till Stockholm för att gå en tvådagarsutbildning i lagar & avtal.

Började morgonen med lite hotellfrukost och sedan åkte jag till Tändstickspalatset där utbildningen hölls. Vi blev bjudna på både lunch och fika, jag åt en vegetarisk risotto till lunch. Efter utbildningens slut träffade jag David och gick ut och åt på Phil's burgers på Kungsholmen. Deras halloumiburgare var riktig goda och personalen var trevlig! Nu är jag på hotellet och laddar inför en fullspäckad dag imorgon.

Kommentarer:

1 Anna:

Vad spännande med utbildningen! Nytta med nöje, helt rätt. Vad god burgaren såg ut! Är det också holumni, det där vita man ser under det som ser ut som "köttet"? Mitt företag ligger också på Kungsholmen, får testa Phil nästa gång jag är på besök i Sverige!

2 Caroline Kempe:

Åh vad roligt! Jag har faktisk aldrig varit i Stockholm men vill SÅ gärna åka dit! :)

Kommentera här: