Helgen!

Helgen började med att Maria och Olle frågade oss om vi ville gå ut och äta, det ville vi.

Valet föll på Massimo. Jag valde pizzan som jag alltid tar där, den blir aldrig fel. En av mina favoritpizzor. Johan däremot valde pastan, han blev inte lika nöjd, han hade önskat att den var något lyxigare. Är nog bara på Vapiano man kan bli riktigt nöjd med pastan. 

På lördagen gick vi upp tidigt för att åka till Isaberg och åka slalom. Efter att Johan köat länge för att hyra skidor (jag tog med mina egna) och liftkortet strulat så kom vi tillsist upp i backen. Dock blev vi något besvikna, vi hade trott att backarna skulle vara mycket längre. Men jag antar att man inte kan förvänta sig allt för mycket av skidbackar i södra Sverige, man får nog vara glad att de ens existerar.



Innan vi skulle åka hem hittade vi dock en liten undangömd backe där det knappt var några människor, så det var lite mysigt. Under söndagen begav jag mig ut i längdskidspåret igen och så avslutade vi kvällen sen med lite sushi, alltid lika gott. 

Kommentera här: