Nära-döden-upplevelse

 
Igår hände det som är alla bilförares värsta farhåga, jag var med i en olycka. Jag höll på att klämmas mellan ett räcke och en stor lastbil. Vilket gjorde att jag panikbromsade och körde in i räcket i 100 km i timmen. Jag fick blackout så jag minns knappt vad som hände. Men lyckades med ett trasigt däck på nåt sätt svänga av vägen. Jag klarade mig oskadd, utom lite ont i ryggen, men Bosses hjul förstördes plus repor. Men det är ju bara materiella skador, jag är bara glad att jag lever! Var försiktiga ni alla där ute!

Kommentarer:

1 Anna:

<3 <3 Fy tusan vad obehagligt! Snacka om att du hade änglavakt. Hur reagerade lastbilschauffören? Man får som perspektiv på saker och ting då något sådant inträffar; skit samma med Bosse, huvudsaken att Du mår bra!
Stora varma styrkekramar!

2 Petra Olsson:

Fy så otäckt,men som du skriver en bil går att köpa ny lite svårare med ett liv.Tur det gick så bra ändå för dig.kramar

3 Cissi:

Usch vad läskigt!
Skönt att du klarade dig så pass bra ändå <3

Kram

4 Fani:

Åh men stackare :( Det lät ju jättetraumatiskt. Ush, så obehagligt, förstår att du måste blivit väldigt rädd. Även om du sköter dej i trafiken är det ju tyvärr ingen garanti till att andra alltid kommer att göra det dessvärre. Det ända man kan göra är att vara så försiktig som möjligt! Kramar

Kommentera här: