Första september

Idag är det första september och hösten har officiellt startat. 
 
 
Johan och jag tog en långpromenad idag. Linnea och jag har nämligen bestämt att vi ska redovisa hur många steg vi gått varje dag och lite inofficiellt har det blivit som en liten tävling om vem som går mest. Man vill ju inte vara den som är dålig, så jag kämpar på varje dag med långpromenader. Vilket iof inte är något dåligt.
 
 
Jag och Johan gjorde ett stopp i stan under promenaden och satte oss på Espresso house. Jag beställde in en blåbärspaj, men jag tyckte den var lite för söt och så hade jag uppskattat om den varit varm. Men Frapinon var däremot god! 

Kommentarer:

1 Bambi:

HUR kan dom ens servera ovarm äppelpaj? :O Det borde vara olagligt.

2 Cissi:

Heja heja :)

3 Anna:

Whaat?! Kan en blåbärspaj bli för söt?! ;-) Och vad är Frapino? Underbara bilder, ser ju nästan lite höst-likt ut!

4 Fani:

Såg ut som en mysig höstdag ju och håller med, blåbärspaj är godast varm! Gillar särskilt de första bilderna, så fina och färgglada :)

5 Linnéa Elisabeth:

Det där ser underbart ut! Både fikan och promenaden. Naturbilderna överst är ju bara så himla vackra! Fick promenadsug så det rycker i fötterna nu!!

Kommentera här: