Crêpes

 
Idag gjorde jag Crêpes åt Johan. Som ingrediens körde jag på nutella, bananer och grädde. Bästa kombinationen, ja egentligen var det kanske mer som en efterrätt, men man kan faktiskt äta efterrätt till middag. Skönt att man är vuxen och kan bestämma själv!
 
 
Det där med att vika den snyggt var inte det lättaste, men ja ni fattar. 
 
 
Johan blev jättenöjd. Han tyckte de var himmelskt goda och minst lika bra som på restaurang, så det är ju inte ett dåligt betyg precis. Jag kunde inte annat än hålla med, det enda var väl kanske inte de inte blev så jämna, men det skyller jag på spisen. 

Kommentarer:

1 Anna:

Men Yammie säger jag bara! Tycker det verkar sjukt svårt att få till dem bara, de ska ju vara så tunna liksom. Jag kan inte ens få till vanliga pannkakor!Är smeten samma som till pannkakor?

SV: Snyggingen är en person som jag raggade upp för något år sedan. Det blev sedan inget på den fronten men vi är fortfarande goda vänner =)

2 Jessica Högberg:

Klart det var spisen!

3 Fani:

Såg iaf hur goda som helst ut :) Och de är så fina de där blåa tallrikarna!

Kommentera här: