Piazza teatro

 
Igår efter jobbet åkte jag direkt till frisören, för att färga håret ytterligare en gång. Den här gången gick jag till Mind, de hade superbra service. Blev mycket mer nöjd än sist, insåg ju efter förra frisörbesöket att hela min lugg var sned. Men hon som färgade håret på Mind var duktig och fixade dessutom min lugg, utan extra kostnad!
 
 
Efter frisörbesöket så gick vi till Piazza Teatro för att äta. Dock måste de ha ändrat menyn sedan vi bokade bord tidigare i veckan, för inget av det vi såg på menyn fanns. Så vi körde bara på förrätter, jag tog skaldjursoppa och Johan tog en paella. 

Kommentarer:

1 Anna:

Är typ kär i ditt hår, såå fint!! Vad skumt med menyn?! Kanske hemsidan bara var inaktuell? Är egentligen mer av en efterrättsperson men förrätter kan vara bra ibland de med =)

2 Fani:

Vad bra att du är nöjd med håret nu! Tycker det ser jättefint och fräscht ut :) Och mysigt med restaurangbesök efter med. Dock träligt när de hunnit ändra menyn när man suttit och tittat innan och halvt bestämt sej vad man vill ha liksom, haha x) Hänt mej med. Kanske hann de ändra till höstmeny eller något sånt, man vet aldrig

Kommentera här: