Fredag!

Hur fort går inte veckorna? Känns som det nyss var måndag och så plötsligt är det helg. Antar att det är så det är när man är vuxen och jobbar.
 
 
Johan och jag firade fredagen med att gå ut och äta. Vi valde Condecco där vi tog varsin sallad. Sedan gick vi på bio och såg "jag älskar dig - en skilsmässokomedi". Tyvärr är ju utbudet av filmer inte så stort i Växjö och vi var biosugna, så det fick bli den. Var ingen höjdarfilm direkt men den funkade. Ikväll ska vi på Emmas födelsedagsfest. Temat är 80-tal. Ska bli askul!

Kommentarer:

1 Fani:

Håller med, känns som veckorna går lite extra fort nu såhär slutet på året med på något vis.
Lät och såg ut som en jättemysig fredag och så god salladen såg ut :) Mys med bio oavsett om det är värsta dunderrullen eller inte ju :) Och vad roligt med 80-talsfest :D Temafester är grejen!

2 ISA:

hehe jag satt just och tänkte att det känns som denna vecka varit ovanligt LÅNG ;) kanske för att jag haft hemtenta och varit hemma mycket. Hoppas vi får se din 80's look ;)

3 Anna:

80-talstema?! Spännande! Fotos please ;-)
Bara varit en gång på Condecco men tyckte det var trevligt, ska försöka passa på att göra ett besök dit i december då jag är hemma ett varv =)

Kommentera här: