Förra veckan!

Går så dåligt för mig att blogga, hinner knappt nu när jag har ett heltidsjobb.
 
 
Förra onsdagen fyllde denna fina människa år. Jag uppvaktade honom på sängen med paket, tårta och gav honom bland annat en spaweekend i födelsedagpresent. 
 
 
I fredags var vi hos Filip och Julia och firade Julias födelsedag (och lite Johans).
 
 
 Under lördagen åkte vi till Norrköping och åt middag hemma hos Frida och Niclas. Vi blev bjudna på en asgod fisksoppa och världens bästa efterrätt, banoffee. Alltså mmm, vattnas i munnen när jag tänker på den efterrätten.
 
 
Efter middagen drog vi vidare hem till Johans kompis Rickard och hängde där och spelade quiz.
 
Under söndagen åkte jag, Johan och Martin hem till Johans föräldrar för att äta lite lunch. Det blev ärtsoppa och sedan lax för min del. Sedan åkte vi hemåt igen. Det var den veckan, himla mysig vecka och helg!
 

Kommentarer:

1 Anna:

Vad mycket skoj du/ni hunnit med. Förstar att det blir lite knixigare att hinna med bloggandet i och med jobbet, wrap-it-ups likt denne är inte fyskam det heller! O vad kul med biljetterna! Sitt- eller staplats?

2 Fani:

Åh men mys och vad kul för honom med en spaweekend i present, sånt där man vill ha ju, haha :D
Och Malin är ju bara för fin i sitt nya hår alltså, älskart! :) Och god tårtan såg ut!

Kommentera här: