80-talsfest

 
Igår var det alltså dags för Emmas födelsedagsfest. Jag hade klätt mig i en sån där gympa-dräkt i färgglada färger. Min jacka smälte bra in med min outfit.
 
 
Vi gav Emma ett presentkort på Önska. Jag stod för dekorationen/teckningen på kortet.
 
 
 
Vi blev frikostigt bjudna på mat och alkohol under kvällen. 
 
 
Johan och jag framförde en av Emma favoritlåtar "Three little birds". 
 
 
Sedan dansade vi och Johan och Kristoffer spårade ur och började köra breakdance. Haha, väldigt underhållande att kolla på (och fota). När klockan var runt två så begav vi oss hemåt. Himla rolig fest, så kul att det var tema på festen!

Kommentarer:

1 Anna:

Shit vilken kväll! Temafester är verkligen kul, i alla fall om alla går in för det vilket ju verkar ha varit fallet här. Så fina ni var =)

2 Fani:

Det såg verkligen ut som en rolig och lyckad fest :D Temafester är verkligen roligt håller jag med om!

3 Ruth | HungryHeart.se:

Hahaha, alltså UNDERBART!!! Sicka snyggingar ni är! ;-) Maskerader är banne mig bästa festerna och just 80-talstema brukar få alla att släppa loss. =)

Kommentera här: