Petras 25-årsfest

 
I lördags var vi bjudna hem till Petra på hennes 25-årsfest. 
 
 
Innan Petras fest började så gick jag och Johan hem till Emma för lite förfest.
 
 
I Petras kök fanns det en stor balja med en massa alkohol, vilket förde tankarna till amerikanska high school-fester.
 
 
Efter att alla hade kommit så blev vi bjudna på mat. Himla god mat, jag fick vegetarisk mat, smakade som pulled pork ungefär.
 
 
Sedan var det lekdags och vi körde leken där man ska ha på sig ytterkläder och sedan skära upp choklad, medan den som sitter bredvid ska försöka slå så två tärningar och få sexor. Lättare sagt än gjort, i vårt lag hann bara två få smaka på chokladen. 
 
 
Petra hade köpt en massa såna här roliga grejer man kunde fota sig med, superbra idé jag ska ta med mig till nästa fest.
 
 
Därefter var det paketöppning. Efter det så la jag ned kameran, ibland är det skönt att inte fota hela tiden. Var en väldigt rolig fest!

Kommentarer:

1 Anna:

Den där leken har jag kört någon gång som en julklappslek tror jag; minns att det såg betydligt lättare ut än det var! Vilket bra tips med foto-assessorerna; kommer jag också tänka på nästa fest=)

2 ISA:

nu blir jag så himla sugen på hemmafest!! även att gå på highschool ;) ahha

Kommentera här: