Dagen jag fick agera chaufför åt Mia Törnblom.

I tisdags kom Mia Törnblom och föreläste på vårt jobb. Föreläsningen var spännande och intresseväckande. Hon drog exempel från vardagslivet vilket gjorde att det var enkelt att till sig informationen.
Efter föreläsningen fick jag agera personlig chaufför och skjutsa henne till flygplatsen, vilket är en resa på typ 6 mil. Så jag hann få en privat pratstund med henne. Jag fick ge henne råd, eller så var jag bara ärlig när föreslog att hon skulle vara ärlig med sin förläggare. Inte varje dag Bosse får skjutsa kändisar, inte jag heller för den delen. Inte varje dag man får prata med en kändis. Himla spännande dag med andra ord.

Kommentarer:

1 Anna:

Men gud, jag hade nog blivit lite starstruck jag! Kuriosa: jag blandar av någon anledning ofta ihop Mia Törnblom med Tina Törner från Värmland?! Kanske på grund av namnet?! Lite knasigt är det allt. Glad fredag på dig Jessica!

2 Cissi:

Vad roligt ;)

Kommentera här: