Styrsö och annat en lördag i Göteborg.

 
Började denna lördag med en sväng i Majorna, först ett besök på en second hand affär och sedan tittade vi på skivor på Bengans och därefter tog vi spårvagen till Saltholmen och hoppade sedan på en båt mot Styrsö.
 
 
Jag blev helt hänförd av Styrsö, det var typ den gulligaste ön jag sett. Överallt åkte folk i små golfbilar eller cyklade. Sedan var det superfina hus. 
 
 
Johan var jag tvungen att föreviga i en av alla de pittoreska gränderna.
 
 
Jag och Johan klättrade upp på en kulle där det var jättefin utsikt över alla hus och skärgården. Men det ser man ju inte här eftersom vi tar upp hela bilden.
 
 
Innan vi hoppade på färjan mot stan igen så tog vi ett glas champange på ett gulligt litet café. De hade till och med egen DJ som spelade musik i bakgrunden. 
 
 
När vi kom tillbaka till stan gick en sväng på Andra långgatan, eftersom det var Andra långdagen idag. Avslutade sedan med en bit mat, för att sedan ta en sväng genom Botaniska. När vi kom tillbaka till huset så visade min stegräknare på 30 000 steg, inte illa. Kommer sova gott i natt!

Kommentarer:

1 Lina:

Men Gud så härligt!!

2 Pauline Hurtig:

åh så fint!

3 Cissi:

Åhh det ser verkligen jätte fint ut :)

Svar: Ja det var hur härligt som helst! :)
Jessica

Kommentera här: