Konsert med Markus Krunegård.

 
Ikväll var vi två lyckliga själar som hade biljetter till Krunegård som framförde en akustisk konsert här i Växjö. Konserten var så himla himla bra, blev typ tåris vid vissa av låtarna. Tror detta var fjärde konserten jag var på med Krunis och detta var den bästa jag varit på med honom. Efter konserten köpte vi en affisch som vi fick signerad och jag fick äran att poserade med Krunis, blev lite starstrucked då men lyckades få fram att jag var från Norrköping och han frågade mig om jag pluggar här. Bra lördagskväll! 

Kommentarer:

1 Anna:

Alltså jag hade ta mig tusan nästan gett min högra hand för denna happening alltså! Hans gamla låtar har betytt väldigt mycket för mig och de nya gillar jag tokmycket de också. Som "under broarna i Skanstull" till exempel. Jag kan nog inte nämna en favoritlåt, det beror så mycket på sinnesstämning, men "samma nätter väntar alla" och "det är ett idogt jobb..." kan jag aldrig tröttna på. Har du någon favvo?

Svar: Och nu får du gå också! Så roligt att du har detta att se fram emot :) Glöm inte att ta en autograf sedan, om det inte är för lång kö vill säga. Ja, jag gillar både de gamla och nya låtarna, så himla många fina låtar. Samma nätter väntar alla och det är ett idogt jobb att driva ungdomen ur sin kropp, gillar jag också jättemycket! Maria och jag + stjärnfallet är också favoriter från den skivan. Jag älskar korallreven & vintergatan och jag hade sån himla tur för han spelade den som bonuslåt på konserten, blev så lycklig då!
Jessica

Kommentera här: