Vår helg

 
I helgen kom Linnéa på besök. Under fredagen tittade jag och film. På lördagen åkte vi till IKEA och bestämde oss för att driva med normer kring den perfekta familjen.
 
 
Och manspreading.
 
 
Det var kul! Jag fick vara fotograf och så gick vi in i olika rum där de fotades. På kvällen gick vi på bio och såg Fantastiska vidunder, när vi steg in på biografen så såg vi Johanna, vår gamla klasskompis som tillfälligt jobbade i Växjö under kvällen på SF, väldigt sammanträffande att vi gick på bio just den kvällen. Filmen var bra i alla fall! Undra hur många gånger man har önskat att man kunde trolla. 

Kommentarer:

1 Anna:

Mer än en gang om man säger sa! IKEA har sa mycket smarta lösningar och finurligheter, ofta har jag lite svart att ta in allt pa grund av folkmassorna (... som tenderar att stressa upp mig).
Var filmen lik Harry Potter-filmerna skulle du säga? Vilken personlighetstyp är du pa bio? Popcorn, godis, annat gott eller inget snacks alls?

2 Fani:

Haha men åh vad kul, älskar sånt här :D Bra bilderna blev!
Och den filmen måste jag bara se på bio :) Var den bra?
Grymt sammanträffande att ni lyckades befinna er där på exakt samma kväll ja, sånt är så kul!
Lät och såg ut som en jättemysig dag :)

Kommentera här: