SKAM <3 <3

Det är väl ingen som har ungått denna fantastiska serie. Känns som den tagit Skandinavien med Storm. Känns sällan det kommer serier i den här genrern som tilltalar en så bred tittargrupp. *Obs varning för spoiler om ni inte sett andra säsongen*.
 
 
Det gör mig så lycklig att det är ett gäng starka tjejer som står i fokus. Och att serien är normbrytande.
 
 
Jag har hittills gråtigt, skrattat och hejat på karaktärer. Mmm.. så bra!!
 
 
Vem älskar inte Noora? Så himla cool människa. Ja jag älskar den här serien, kan inte få nog. Är det nån mer än jag som går runt och tänker norska meningar, haha. Men skönt nu vet ni vad jag ägnar min tid åt.

Kommentarer:

1 Anna:

har du sett alla säsonger? Jag plöjde rubb och stubb under tiden jag var hemma i Sverige. Gillade alla, men bäst tyckte jag om den andra =)

Svar: Oj det var snabbt kollat! Ja det har jag! Gillade också tvåan bäst!
Jessica

Kommentera här: