God jul.

God jul!

Hej! Hoppas ni haft en bra jul, det hade jag i alla fall. Jag firade julen hos mormor och Börje i Vingåker tillsammans med mamma och Martin.

På julafton promenerade vi, kollade på Kalle Anka osv. När det var julklappsutdelning så tog mamma på sig jultomekläder.

Under julen passade vi på att ta en massa promemader. En av dagarna gick vi två mil! 

På juldagen så kom min moster, sambo och mina kusiner på besök. Vi försökte oss på att gå på bio i Katrineholm för att se "Hundraettåringen - som smet från notan och försvann". Men filmen flimrade och började om tre gånger och då gav alla i publiken upp och krävde tillbaka pengarna och gick hem. Så jag har bara sett de 20 första minuterna. Men den verkar bra. Det var min jul det. Alltid mysigt att träffa släkten. 

Kommentarer:

1 Anna:

Men vaaa?! Vad knäppt med bion?! Aldrig hört talas om tidigare. Kommer du gå att se hela filmen? Annars ser det ut som en supermysig jul med god mat och fint sällskap <3

2 Cissi:

Mysigt, men synd att filmen inte fungerade :/

Kommentera här: