En tisdag på jullovet.

 
I tisdags hade jag, pappa och Martin bestämt att vi skulle hitta på något tillsammans. Vi gick och spelade bowling först och pappa vann stort, kolla bara hur många strikes han fick på rad. Efter bowlingen var vi hungriga och gick till Härlig pasta och åt middag.
 
 
På kvällen gick jag och Maja ut och tog ett glas att dricka. Vi hade tänkt att gå till The lamp hotell, men det var stängt. Så vi gick till Knäppingsborg istället. Dock glömde vi att betala, vilket inte jag kom på förrän jag precis skulle sova och då var det redan stängt. Men det löste vi genom att Johan gick dit och betalade åt oss igår, eftersom vi var för fega för att gå dit själva, haha. De blev i alla fall väldigt glada över att vi gjorde rätt för oss. Det var nog första och enda gången jag glömmer att betala.

Kommentarer:

1 Anna:

Men LOL; en ofrivillig springnota?! Men det är lätt hänt alltså! Vad ärligt av er som ändå gick dit i efterhand. Har du någon favoritdrink? O vilken hejare till bowlare din far är, brås du på honom kanske?

Kommentera här: