Springtur

Den här veckan har jag hunnit med två springpass i Bokhultet. Johan och jag har kommit på en bra lösning och det är att han cyklar bredvid mig när jag springer, på så sätt får jag springa som jag gillar och Johan får cykla som han älskar. Hursomhaver känner jag att min kondition sakta men säkert byggs upp. Den här veckan har jag varit på utbildning med jobbet. Tycker veckorna går så fort när man är på utbildning, plötsligt är arbetsveckan slut. Men först är det fredag och sen kan jag ta helg.

Kommentarer:

1 Cissi:

Perfekt :)

Hoppas du får en trevlig helg <3

2 Anna:

Vilken bra lösning! Extra skönt med fredag då jobbveckan inneburit mkt stress, glad helg på dig =)

3 Junitjej :

Bra jobbat! Hur långt brukar du springa?

4 Meg:

men wow vilken härlig skog att springa i! saknar att kunna springa i naturen utan att tänka på bilar och sånt :p

Kommentera här: