Fredag

Det har ju varit så varmt sista veckan att jag och Johan inte kunde låta bli att åka ut till en sjö efter jobbet. Finns ett supermysigt badställe norr ut vid Helgasjön.
 
 
Johan köpte med sig mat från Dinos. Jag ville ha sushi men det skulle jättelång tid att få maten så jag hoppade över mat och köpte med frukt och nötter istället.
 
 
Vi hade tänkt att bada, men som många gånger tidigare denna sommar, bangade vi. Men imorgon kanske. Kan ju vara sista chansen till ett dopp. Imorgon ska jag förresten till frisören och klippa mig och färga håret. Är lite nervös, var många år sedan jag färgade håret hos en frisör. Så jag hoppas att jag inte ser förfärlig ut när jag kommer ut från frisören.

Kommentarer:

1 Anna:

Kul att ni också fått lite värme igen =) O SPÄNNANDE med frisssan; kommer säkert gå jättebra ska du se, var bara tydlig med vad du är ute efter och vill ha =)

2 Lovisa:

Jag bangar nästan alltid bad också! Det ska till extrema omständigheter för att jag ska bada ;)

3 ajlimullersandvik.blogg.se:

Jag är så avundsjuk, vi har verkligen riktig skithöst redan >.<

Värt att tänka på med mina filmtips: inte en enda av filmerna är lättsamma så man måste se dem när man har tid att aktivt titta på hela filmen :D Flera behöver man se flera gånger för att helt förstå dem ;)

Kommentera här: