Att blanda natur och inredning

 
Hej, här kommer lite fredagsinspiration. Under hela min barndom växte jag upp omringad av massor av växter. När jag gick på mellanstadiet och vi bodde i radhus så minns jag att vi hade vi hela fönstret täckt med blommor som räckte från golv till tak, det var lite som att leva i djungel. Kanske har detta fått mig att få upp ögonen för växter. Dock är det konstigt att jag är så dålig på att sköta om krukväxter med tanke på min uppväxt. Men är det inte något otroligt vackert över att blanda hårt material med natur. Hade jag ett hus skulle jag gärna ha en damm eller ett träd som växte inomhus. Sedan vet jag inte hur praktiskt det är på riktigt att ha det så här? Det kanske blir fuktigt med en damm inomhus? Men tanken är god i alla fall.

Kommentarer:

1 Sanna | Beauty & Bride:

Alltså, jag känne rju att bara en har en liten liten växt hemma så gör det så mkt för atmosfären. Det är så fint :) Ska definitivt införskaffa lite fler fina växter när vi väl fått upp alla möbler hit från vår gamla lägenhet :)

Ha en trevlig helg :) Kram!

Svar: Det tycker jag verkligen att ni ska göra ni fått i ordning hemma! Ja visst gör det mycket! Vi har typ två växter här hemma, varav den ena är ganska vissen :( Men fina växter gör så himla mycket för inredningen! Tack detsamma! Kram!
Jessica

2 ISA:

så jäkla fint äre. Drömmen för mig är att ha små palmer överallt i lyan. Mmmh, liiite utomlandskänsla iaf ;) Blir så himla glad för dina kommentarer snygging, det känns som du faktiskt läser och engagerar dig mer än bara "fin bild". hehe ;) så glad för det! svarar ofta i kommentarsfältet om det är något du på ritkigt vill veta svar på! kram till dig

Svar: Hehe visst skulle det vara fint! Palmer känns alltid så exotiskt! :) Men åh vad härligt att höra att du gillar mina kommentarer, tycker det är viktigt att visa att man faktiskt har läst inlägget när man kommenterar. Kram!
Jessica

3 MALIN:

Så fina bilder! Den där trappan skulle jag gärna vilja ha i mitt hus i framtiden! Kram

Svar: Ja visst är det! Ja jag med, så himla vacker! :)
Jessica

4 Lina:

Sååå fint! Har precis flyttat så håller på att inreda för fullt. Älskar det!

Svar: Ja jag gillar också bilderna! Åh gör du, hoppas du fick lite inspiration nu :)
Jessica

5 sara:

Så snyggt! :)

6 Carolina:

Så himla fint! Är också uppvuxen med en hel massa växter i huset. En gång skulle min storebror vara snäll och dammsuga innan mamma och pappa kom hem och då råkade han i sin iver välta ut en av mammas stora, gröna växter som hon haft sedan hon flyttade hemifrån och hon blev så ledsen. Stackars brorsan fick så dåligt samvete. Tänk vad växter kan betyda för oss! Det är härligt med grönt inomhus också! Ha en fin söndag!

7 Meg:

Så fint! Särskilt efter julen när man har plockat ned all julbelysning, då är det fint att fylla ut tomrummet med grönt :)

Svar: Ja verkligen! Ja det håller jag också med om! Julgrejer och växter är en fin kombination!
Jessica

8 Jeanette:

Så fina bilder! :) Älskar när man tar in lite natur i sin bostad, tycker det blir mycket mysigare.

Svar: Ja visst är bilderna fina! Det tycker jag också, blir en så härlig kontrast på något sätt :)
Jessica

9 corneliaeriksson.blogg.se:

Så fint! Älskart!

Kommentera här: