Hamburgarna på Kafé de luxe.

Igår mötte jag och Johan upp Challe och Sebbe för att prova Kafé De luxes omtalade hamburgare. De var verkligen magnifika. Jag tog visserligen den vegetariska burgaren, men den var så god! Bästa vegoburgaren jag ätit. Sedan hängde vi ett tag på Challe och Sebbes balkong och njöt av solen. Det är så bra när man gör såna här saker på måndagar, för då försvinner måndagen snabbt. Jag menar, det finns väl ingen som faktiskt gillar måndagar?
 
 
Älskar hur Challe och Johan studerar maten.
 
 
En typiskt dålig matbild, ni vet en sån som får maten att se osmaklig ut. Men jag var tvungen att visa så ni fattar hur god den var. Nej, jag är inte sponsrad.. Men jag önskar att jag var det.
 
 
Kolla vad fina nummerskyltar de hade, vi fick Christina och Astrid. Jag bar skjorta dagen till ära (det händer inte ofta), kände mig som en riktigt business-woman. Kul att känna så ibland. 

Kommentarer:

1 maja.:

åh vad smarrigt det ser ut!

2 Anna:

Inte tycker jag att den matbilden var så förskräcklig? Om det var ännu godare än det ser ut måste det ju smakat gudomligt! Kul också att kött-alternativen levererar!

Svar: Tur att den inte var så farlig! Ja det gjorde det verkligen! Älskar när man äter lite lyxigare Hamburgare! :) Ja eller hur, ibland kan man ha sån otur när man väljer vegetariskt och det verkligen inte är gott.
Jessica

3 ISA:

haha första bilden *fniss*. Tar verkligen sitt testa-burgare uppdrag på blodigt allvar ;)

SVAR: vi får läsa expeditionen "ihop" på avstånd och sen ha analys över nätet efter varje kapitel!? haha bra idé va! som en internet bokklubb. haha. Nej men serri så tror jag den är sjukt intressant. Ska sätta igång snarast. Kram!

Svar: Haha jag vet. Det bästa var att de inte ens var medvetna om att jag tog kortet :) Haha vi får göra det och sen analysera den. Ja en bokklubb över internet låter som en bra idé, bara att sätta igång och läsa då :)
Jessica

4 Sara :

SV: ja men visst är det. Jag tror alla måsten som hänger över en när man är hemma försvinner så fort man kliver av planet och därför kan man slappna av så mycket mer:)

Va roligt med en god veggo-burgare! Vegetarisk mat brukar smaka så himla mycket mer än "vanlig" mat så att säga :)

5 NICOLE:

Härligt att vara så nöjd över ett matställe :)

6 Johanna Utterberg:

Åh det ser ju jättesmarrigt ut!! :)

7 Amanda Jona [SPONTAN]:

Det såg fantastiskt gott ut!

8 Sara Ekman:

Gott : )

9 Sanna | Beauty & Design:

Men mums vad gott :) Jg som sitter här och väntar på att klockan ska slå 12 så att jag kan få gå på lunch ;P Bara 13 min kvar :D

10 Johanna:

Tyckte inte alls fotot på burgaren var dåligt, tvärtom, blev faktiskt riktigt läskad här hemma i soffan!

Svar: Haha åh vad bra att du tyckte det! Då lyckades jag iaf :)
Jessica

11 Sandra:

Älskar också när jag får känna mig som en business woman :D

Kommentera här: