Vi har fått en ny lägenhet!

 
Igår hände något som jag väntat på i otaliga månader, jag fick nämligen reda på att vi fått en ny lägenhet! Med tanke på att vi stod som tvåa i kö på lägenheten hade jag inte så stora förhoppningar om att vi skulle få den när vi var och kollade på den. Men så kom det ett mejl igår morse där det stod att den var våran! Alltså lyckan! När man har suttit varje dag i cirka fyra månader och letat lägenheter.. så finns det inget skönare än när man verkligen får en. Så i juni flyttar vi in i en tvåa och slipper våra lilla råtthåla (som vi så fint kallar vår nuvarande lägenhet, haha). Jag är så glad nu!
 

Kommentarer:

1 Emelie - Lever drömmen i Paris!:

Stort, stort grattis! Detta förstår jag gör att du drar på smilbanden extra - att flytta och börja "på nytt" i ett nytt hem är också så pyssligt och kul!
Kommer ni bo långt från där ni bor nu?

sv: Haha, ja, du har nog rätt i det, Paris är vackert överallt!

Svar: Ja det är en himla bra känsla måste jag säga! Att bara gå runt och fundera på hur man ska möblera och vilka grejer man ska ha.. :) Nej vi flyttar inte så långt från härifrån, bara lite närmre skolan!
Jessica

2 Ellen Lindberg:

Men åh, jättegrattis till er! Så himla fint :)

Svar: Tack, det känns jättebra!
Jessica

3 Carolina:

Vilken fin blogg jag hittade till! Och STORT grattis till lägenheten! Så himla roligt!

Svar: Tack så mycket! Tack tack, det känns superbra att ha hittat en större lägenhet! :)
Jessica

Kommentera här: