Kattis.







Saknar vår fina lilla katt hemma i Norrköping lite nu. Kanske är det världens mysigaste och konstigaste katt på samma gång? Har iallafall aldrig tidigare stött på en katt som gillar att tugga på svettiga skor (ju mer illaluktande desto bättre) och som är så besatt av att titta på alkohol?! Varje gång vi öppnar skafferiet, där alkoholen är förvarad kommer hon genast springande för att studera flaskorna. Kan inte låta bli att undra ibland hur hennes förra hem var. Kanske bodde hon tillsammans med en alkoliserad kvinna som bjöd henne på vin på fredagskvällarna.. Vem vet..

Kommentarer:

1 Everlasting:

Men åh vilken söt misse ni har då! Och visst har de mycket konstigheter för sig. Förutom det jag nämnt så brukar Trouble också t ex slicka golvet i duschen när man duschat (och nej, han har aldrig ont om dricksvatten). Han älskar också frysen och kommer springande när vi öppnar den dörren.

2 johan:

bästa kattis!

3 PussJorvas:

Nawww! Tror alla katter är lite konstiga... Min piper när det blir mörkt, sover på min mage, är livrädd för dammsugaren och fastnar bakom bokhyllan, och tittar på naturprogram.... sen tror hon att sin svans är en mus ibland....



sv, Kanske är en katt-delikatess. Ja, så sant så!

4 PussJorvas:

sv, Jag flyttar till Jönköping :) Ja, jag hoppas att det blir så för mig med, som det blivit för dig.

Kommentera här: