Får jag hoppa över orden om hur vädret kan förändras..

Har uträttat massa nyttiga saker idag.

Ringde tre viktiga samtal idag vilket numera innebär att jag och Johan har studentförsäkring, jag ska till tandläkaren på torsdag och ska jobba två dagar nästa vecka. Plus minus är lika med noll och allt går jämt ut.

Sen har jag handlat på rea idag och fick ett linne och en bh för ynka 80 kronor. Men det finns en baksida av det hela och det är att jag råkade köpa en bh i 80C.. Vet liksom inte riktigt hur jag ska lösa det problemet..

Kommentarer:

1 PussJorvas:

Va falls? Hur kan man få så mycket för så lite? ;o Vart handlar du? :D



Trist att den var så stor eller liten eller ja. xD



SV: HAHAHA! Jo, lite. Eller smickrande? :)



Ja! Jag älskar hösten.

2 Ivannia:

HAHAHAH! Roligt!

Kommentera här: