Harry Potter.

Igårkväll var jag och Johan på bio och såg den senaste Harry Potterfilmen. Den var bra, det tråkiga var bara att den slutade när allt började bli spännande. Men Harry Potter alltså, vilken grej! Tänk att Harry Pottertrenden har levt kvar så länge.. Minns än idag när mamma och jag var på bio och såg första filmen.



Köpte en jacka igår förresten. Tänkte att jag skulle fullända min nya vinteroutfit.. Köpte nämligen ett par nya skor på rea häromdagen. Och nu hittade jag en jacka på rea igår på Carlings. Perfekt tänkte jag! Det dåliga var bara att när jag kom hem och provade jackan så såg jag att larmen satt kvar. Så onödigt.. Nu måste jag ju göra mig besväret och gå till stan ytterligare en gång.

Kommentarer:

1 Malin;:

Jag undrar fortfarande vart det där brevet till 11-åriga jag har tagit vägen.

Åh. Nu ser jag verkligen fram emot nästa del (även om det kommer göra lite ont i hjärtat sen när allting är finito, sorgligt).

2 PussJorvas:

Slarvigt att de var kvar :o ska också se den där filmen snart hihi :)



Hur ser jackan ut då?



SV. Vad är det för önskning då? :)

Kommentera här: