Kommentarer:

1 johan:

vad fin den översta bilden på dig blev <3

2 Malin:

låt mig gissa; blåögd pojke?

och andra bilden fick mig att tänka "har hon klippt sig kort?!" men så var det ju icke sa nicke.

hursom; söta är ni!



svar; jag ÄR ta mig tusan precis som du, har jag en känsla av, och därför är du just nu min förebild numero uno (du var lite av en negativ bitterfitta du med, men inte nu längre, och därför väljer jag att hoppas att det går likadant för mig med, heh). det må vara klyschigt, det där med att när man väl slutar försöka så kommer det, men jag tror på det och när det kommer till så fungerade det ju uppenbarligen!



åhå, rättskap och fastigheter hade jag nog aldrig lyckats få in i samma sammanhang, det känns som två väldigt skilda saker, men tydligen inte. bra dock, att du hittat någonting du tycker om :) någonting du kan tänka dig att jobba med.



kram!

3 emmyg:

från bikbok ;D

4 PussJorvas:

Jag som trodde jag va det coolest kid...fast ni slår nog mig :DD

5 PussJorvas:

SV: Tack! HAHAHHA visst var dem..

6 Becca:

Så fina tillsammans :):)



Jaaa :D klart du måste komma o provligga sängen!

Haha ja jag vet... ALLTID pank. Att hålla i pengar är inte min starka sida precis.

Mysmys

Kommentera här: