I lördagsnatt sov vi i en bil.

Lördagnatten var hemsk och jag orkar inte ens gå in på detaljer. Men i vilket fall smsade jag min goda vän Linnea tre på natten och inte långt efter ringde hon upp och vi bestämde oss för att fly med mina föräldrars bil. Så jag åkte och hämtade upp henne och tillsammans med våra sovsäckar åkte vi på måfå runt med bilen och körde upp bensin. Tillsist hamnade vi vid Lillsjön, där vi gick en promenad och sedan sov i bilen. Vi fick inte många timmars sömn i denna obekväma bil, men det var kul. Skönt att fly verkligheten för en stund och göra något galet.


Lökig bild vi tog klockan fyra på natten

Kommentarer:

1 Frida:

sv; Det roligaste är att skyltarna är riktiga och står kvar ;)

2 sofia:

sv: eftersom jag har eget företag så kan jag ta ut pengarna nu. :)



haha, vad tokiga ni är! var det inte kallt?

3 Linnea:

på natten sover jag inte och man måste ju ställa upp för en vän i nöd..du vet jag finns ju alltid där även en sur morgon..:P

och det var ju en ruggigt kall upplevelse det där i bilen..:)

4 PussJorvas:

Åh, önskar jag var lika impulsiv!

Kommentera här: