Eclipse

Det blev ingen camping för Linnea, Linus och mig. Det räcker kanske med att kolla ut i fönstret för att förstå varför. Istället hade vi filmkväll igår i Ann-sophies systers lägenhet. Såg I am Sam, fick tårar i ögonen vid flertalet tillfällen. Bra film!

Idag tog jag en snabbfika med Madde och köpte även nya skor på rean (förlåt Johan, men jag var tvungen, alla andra läckte in!). Dessutom gick Linnea Vild och jag och såg Eclipse. Ja, det är helt sjukt att jag väntade så länge med att se den, men det ska sägas att det var värt väntan. Förutom den lilla detaljen att det var nåt fyllo som satt och pratade jättehögt i biosalongen så att man knappt kunde höra sina egna tankar.

Men jag blev alltså positivt överraskad av filmen. Kan knappt vänta tills nästa film kommer ut.

Kommentarer:

1 Lina:

Sa ju det :D



sv: FÖRLÅT! SJÄLVKLART att vi ska ses!! När? :)

2 PussJorvas:

Härligt att läsa att en till får tårar i ögonen när man ser vissa filmer...



..tråkigt med fyllot:/

Kommentera här: