Andra behöver sova en natt, för oss räcker det lätt med en kvart

Konceptet för en lyckad helg i Mullsjö:



Igår hade jag fotosession med Amanda och David vid vattnet. Fick fina kärleksbilder. Sen kollade vi på film ända från fem på eftermiddagen till fem på morgonen. Vi hann se "Lars and the real girl", "Science of sleep" och en dålig skräckfilm från -81 som jag redan sett som 12-åring med pappa.

Mitt i allt fick Joel mig att tappa tilltron på hela min blotta existens. Som tur var räddade Amanda mig där. Jag är alltså inte en komplett galen människa.

Min kost för gårdagen bestod av brända fiskpinnar och allt som man kan ha chokladsås på, dvs mackor, glass och dylikt.

Sömn, ja det är överskattat.

Kommentarer:

1 Lina:

Precis så är det med facebook. Har tröttnat på det nu men man måste ändå in och snoka runt.

Hoppas du haft en grym helg nu då!

2 PussJorvas:

Mhmm, gött med chokladsås.

3 Lina:

Hur hann ni bara med tre filmer på 12 timmar??



sv: Jo, omgggggg så mycket bättre den var hahaa

4 Jess:

Lina 2: Jo men vi kollade inte bara på film utan vi såg även några avsnitt av Sex and the city och Grey's Anatomy. Dessutom så pratade vi ju en hel del mellan filmerna..

5 Daniel:

hehe du verkar lika stollig å galen som jag!

6 Becca:

Oj.. fiskpinnar och chokladsås.. kan inte vara så jättegott.



Ja, där bor jag :)

Kommentera här: