Otten, Födelsedagsfest, Platå..

Jag har hunnit med sjukt mycket den här helgen. I fredags blev det utgång till Hugos med Maja, Daniel, Ante, Robbin, Jimmy och Emil. Sedan gjorde Maja och jag ett premiär besök på Otten, för att krossa alla fördommar om att det är placet att gå till om man vill ha ett strul.. Vad kan jag säga? Sjukt stylat ställe, fullt med fjortisar och brats (Inkluderat den där äckliga wanna-be brat killen jag hade en crush på i sexan..). Men det var nåt som tilltalade mig iaf, kanske var det de häftiga dansgolvet eller toalett dörrarna i metall.. men Hugos kommer alltid vara platsen för mig ändå! Ja på tal om det så besökte vi Hugos också. Jag fick dansa med en heting till "You can't hurry love"! Kan ni fatta att han aldrig hade hört den låten? Näe, inte jag heller. Kvällen blev sjukt bra, förutom att du var där.

På lördagförmiddagen var jag hemma hos Kennyh och kollade på en fjantig romantisk Hollywood film. Den var sådär äckligt förutsägbar ni vet, med en kille som inte kan finna lycka och sedan träffar han en tjej och blir kär tillslut och hon vill inte ha honom och bla bla. Senare hämtade Anna upp mig och vi åkte till Kimstad på Maddes födelsedagsfest. Vi åt paj, dansade, flummade, lyssnade på musik, spelade spel. Lina, jag och Becca kom dessutom fram till att det är omöjligt att döda någon med en plastkniv alternativt plastgaffel. Den går av. Jag gjorde dessutom några desperata försökt i att hugga i en macka, men gaffeln gick ju bara av. Sjukt värd upptäck.. eh.. haha.

Under kvällen kom Kennyh och Henka och hämtade upp mig. Vi åkte till Linköping.. en resa som borde tagit 20 minuter, men som tog mer än en timme. Våra lokalsinnen är kanske inte de bästa. Tillslut hittade vi till Hannes iaf. Där en sådär 13 personer befanns sig i hans lilla etta. Vi tittade på matchen mellan Sverige och Portugal och jag skrek på fel ställen... Ja, jag är socialt missanpassad när det gäller fotboll. Efter fotbollen försvann några av gänget hem till Norrköping och resten av oss som var kvar gjorde oss i ordning för utgång. Vi skulle utforska Linköpings uteliv, för man hade ju hört att det skulle vara såå bra.

När klockan hade hunnit bli två hade vi äntligen nått stan efter en timmes promenad. Vi valde Platå. Det skulle vi aldrig ha gjort. Det var svindyrt att gå in, med tanke på att vi endast hann spendera en timme där inne. Kön till garderoben var as lång. Det var fullt med folk som trampade mig på tårna. På dansgolvet blev man knuffad hit och dit som en vante och det var svettigt som tusan. Men visst, inredningen var snygg. Pluspoäng där. Efter att ha svettats i en timme så gick vi hem. Vi klämde ihop 9 pers i den där ettan. Men det gick.. dock hade Maja och jag väldigt svårt att somna.. vi skrattade nästan tills vi dog, men mest jag. Tänk att Venedig- minnen kan bli så roliga fem på morgonen.

Idag har Maja och jag försökt vara duktiga och jobbat med projektarbetet. Eh, ja.. gick asbra.



We love this exaltation, we want the new temptations, it's like a revelation, we live on fascination..

Kommentarer:

1 Olessia:

roliga bilder

2 THOMSEN GOES STOCKHOLM!:

haha ja jävla mobiler! :P

3 Maja:

Haha...det finns ganska mycket som blir kul klockan 5 på morgonen, stackarna. Men vi blev ju tysta sen...efter en stund :)

4 Angie .:

Mycket du har gjort, kul bilder. :)

Sv: Jag vet! Åh, :) Har du någon favorit av Yellowcard?

5 Olessia:

exakt :D

6 Linnea:

Vem är du?



Jag har missat en massa nu när jag varit borta. Jag far ta igen massa när jag kommer hem. Och vi kommer äga hela Malmö..:P

7 Jess:

Hm, jag har gjort den själv i gimp och senare lagt in den i koderna!

8 Lina:

Hhahaa.. gafflarna!!

Kommentera här: