Resumé av lovet

Hej. Long time no see, eller hur är det man säger?
Förra veckan var jag och Maja i Romme. Det var härligt, inga mobiler blev tappade inte heller råkade vi ut för några benbrott. De enda var att vi råkade bli lite senare till bussen, för att vi lyckade åka fel. Men som sagt inget värre än så.

Lovet.. startade med alla-hjärtans-dag och det firades med att.. tja.. först kom Hubbe hit med en stor bukett rosor :) Det roliga var att det första min pappa sa var något i stil med att "Nämen har Hugo (observera Hugo) köpt rosor till dig!" Jag västre fram att Hubert heter han. "Jo men det visste jag ju" skrattade min pappa lite generat. Jag vet att min pappa också vet, eftersom han rätt ofta frågar mig hur Hubert har det osv. Men ändå. Sedan tog jag och Hubbe en buss till hans land.. det var fint, nästan lite för fint. Vi åt iaf kräftor.. i skenet av tända ljus. Helgen blev lyckad och mysig. 

   

Efter att ha hunnit vara hemma en dag och träffat Sofie och Linnéa så tog jag bussen till Madde för att tillbringa lite tid. Vi hade det mysigt på hennes internat. Vi färgade mitt hår, lockade Jonas hår (eller ja den biten stod Madde för), hade syjunta där jag lärde mig och sticka och kollade på Systrar i jeans.
Sedan hann jag även med ett besök till min farmor, där vi åt god mat, spelade Backgammon och Hjärter sju. Jag vann mest hela tiden. Hehe..

 
 
Efter att ha tillbringat en natt där åkte jag tillbaks till Jönköping och spenderade mer tid med Madde. Igår var jag på Hugos med Linnéa, Steen och några till. Det var som Linnéa så fint uttryckte det på din blogg, förvirrande. Och alldeles för mycket folk. Det här lovet gick alldelse för fort .. Sedan funderar jag på hur många timmar och mil jag egentligen spenderade i en buss?! Jag borde räkna på det där. Med tanke på att jag åkte minst 2 mil per dag...

  

Tjingeling!

Kommentarer:

1 Anonym:

jag använder handskar när jag står men dom är inte till för att skydda utan för att få bättre grepp och kunna fånga bollen bättre..:P

Jo jag vet om jag åkt till Tyskland skulle det här inte hänt men då kanske jag skulle kommit hem med diarré istället. Jag väljer faktiskt fingerskadan framför diarré..

2 Linnea:

det var Linnea som skrev det där...

Kommentera här: