En givande vecka

Hej, jag har haft en tämligen händelserik vecka. I måndags fikade jag med Maja och Veronica och vi pluggade till vårt läxförhör på naturkunskapen, det är viktigt att veta varför kolväten reagerar på det sättet de gör, hm... I tisdags hann jag med att gå på ett Grön Ungdoms möte med Lovis, som jag sedan sprang runt på stan med efter mötet för att sedan skynda vidare till kyrkan för att sjunga i gospel kören. På onsdagen övningskörde jag (dessvärre körde jag varken ihjäl Palle eller Lalle, men så rörde jag mig ju inte i de områdena heller.. ). Något senare efter att ha jäktat i mig någon slags middag bestående av hamburgare/våfflor så åkte jag för att dansa och tränade på vårt nummer inför dansuppvisningen som vi har imorn. Gulp!


 Sedan var det torsdag och då var det den omtalade Saco- mässan, som dock inte var särskilt givande... men jag, Björn och Hubert lyckades få massa finfina gratisprylar som makrill (tro det eller ej), pennor, godis och ett fia med -knuff spel+ lite till. Jag kan inte säga att jag var mycket klokare vid dagens slut, men något mer gödd kanske?  När vi närmade oss bussen som skulle ta oss hem såg alla mer eller mindre förvirrade ut och vissa nära på gråtfärdiga. Jag som trott att jag ska plugga till arkitekt på typ chalmers eller konstfack, har inte den blekaste om vad jag ska göra länge, så givande var mässan alltså. Dock fanns det en höjdpunkt i det hela som på så sätt väger upp det dåliga och det var när Ivannia sprang iväg med ett par lappar och en kvinna började jaga oss och sa att man minsann inte fick ta med sig dem, och om Ivannia kunde rodna då hade hon gjort det då...


Igår spenderade jag större delen av dagen med Ivannia i hennes lägenhet. Vi snackade massa skit (and yeah i like it!) Åt dyrt naturgodis (för 139 kr kg), popcorn och såg "John Tucker must die" och kände att den stämde in i våra liv, iaf in i Ivannias liv. Det är så männen ska tas, kränk dem bara! Jaa! Det var mys. Sedan var det ut till Hugos, där jag, Madde och Becca begav oss och dansade gärnet! Sedan fick vi en trevlig pratstund med ett fyllo på spårvagnen påväg hem till Madde, nu vet vi att man inte ska spendera 7000 spänn på sprit iaf, givande, givande... Ja, tänk vad mycket man kan hinna med på en vecka.


Tjingeling!

Kommentarer:

1 Jack:

sv: tack ;D

2 Linnea:

Vadå spenderade ni 7000 spänn på sprit? det var väl onödigt:P



Du placeras någonstans mitt emellan skulle jag tro..:P

men visst kan du få videon när ni dansar:)

3 Ivannia:

Hahaha. Kränk dom bara, så jävla rätt!! Det var fint, vi får vara hos dig nästa gång.

4 Anonym:

Tänkte väl..blev lite rädd där faktiskt..:P

Kommentera här: