Min födelsedag!

Igårnatt Igår vaknade jag upp med sång och tårta på sängen. Gillar verkligen att vi har traditionen att uppvakta varandra på morgonen. Jag fick väldigt fina presenter. Fick ett gåvoset från Rituals, en poster som Johan hade förstorat upp av ett kort jag tagit, tishor och det bästa av allt att han hade gått till ett företag och låtit dem föra över min gamla VHS från min barndomstid till dvd. Väldigt fina och genomtänkta presenter. Sen var det inte helt fel att han hade bakat en asgod tårta.

Sedan gick jag till jobbet. Mina kollegor uppvaktade mig på fikat genom att de hade köpt biskvier, fint ändå. 

Efter jobbet gick jag och Johan till Pinchos och åt. Sedan tog vi en promenad i solen. Tydligen var det lika vackert väder idag som då jag föddes enligt min pappa. Bara det att min pappa råkade säga "det är lika fint väder idag som för 18 år sedan då du föddes". Haha fick mig ett gott skratt. Tror han sa fel eftersom det var den 18 igår. Men vi kan ju låtsas att jag fyllde 18. Tack allihopa för alla fina grattishälsningar! 

Kommentarer:

1 Anna:

Grattis och hipp hurra till dig på din födelsedag! Inte lätt att hålla koll på åren skall sägas till din pappas försvar; har svårt att hålla räkningen själv =)

2 Celine:

Men åh så mysigt! Grattis i efterskott!

3 Meg:

men åh, grattis i efterskott! och vilken mysig födelsedag du verkar ha haft :)

Kommentera här: