De två senaste veckorna.

 
Förra lördagen var vi på Kosläpp.
 
 
Jag och Johan åkte dit och väntade in korna som skulle släppas ut på grönbete. Det var jag, Johan och en massa småbarnsföräldrar. Bland dessa småbarnsföräldrar så var faktiskt Carolina Klüft där, lite oväntat att vi skulle se henne där. Det var fint att se de skuttande korna. 
 
 
Efter kosläppet åkte vi till Norrköping. På kvällen träffade vi Sofie, Joel och Malin och grillade. Asmysigt var det. Något kallt, men så värt att få grilla vid en sjö ändå. Sedan cyklade vi till Smultronstället på söndagen tillsammans med Martin och tog vår första smultronställetglass för året.
 
 
I fredags åkte jag och hälsade på farmor medan Johan hade filmkväll med sina killkompisar. Under lördagen cyklade vi hela fem mil! Sedan hälsade jag, Johan, Maria och Olle på Filip och Julia i Alvesta. Vi tittade på Eurovision och skrev ned vilka placeringar de olika bidragen skulle hamna på, och jag vann med fyra rätt! Så nu ska de bjuda mig på öl/cider. Igår så tog vi en promenad som råkade bli en långpromenad på ungefär en mil då vi råkade gå fel. Det var mina två veckor det.

Kommentarer:

1 Anna:

Kosläpp?! Ääälskar, så mysigt! Underbart foto! Var cykelturen planerad eller bara blev det så? Vad tyckte du om Portugal?

Kommentera här: