Författarkväll med Sandra Beijer

Igår var jag och Johan och lyssnade på Sandra Beijer som föreläste. Hon berättade om sin väg till sitt författarskap och gav oss även skrivtips kring vad man ska tänka på när man vill skriva en bok. Himla kul att få lyssna på henne. Här finns en länk från kvällen igår (där är jag, Johan och alla som kollade på föreläsningen är med på bild!). 

Efter föreläsningen var slut fick vi chansen att få böcker signerade (jag hade dock inte tänkt på att ta med mig hennes böcker). Men jag passade på att bli fotad ihop med Sandra. Det var himla kul att få träffa en av sina favoritbloggare! 


Kommentarer:

1 Anna:

vad häftigt! var det ditt första bloggar-möte? Hur var uppslutningen annars? Läser Johan också Sandras blogg? Läser han din blogg?

2 Emma @ Beauty Boulevard:

Låter som en väldigt härlig föreläsning :)

Kommentera här: