Loppis i Majorna.

 
Förra söndagen var det återigen dags för loppis i Majorna. Älskar ju loppisar så kunde inte missa detta tillfälle. Till en början verkade det som om vädret skulle svika oss, men sen klarnade det upp och det blev perfekt loppisväder.
 
 
När vi gick bland husen så såg vi denna söta kisse som vi stannade till för att klappa. Vi skämtade om att det kanske är en avlägsen släkting till Kattis, vem vet? 
 
 
Jag fyndade två plagg på loppisen. En byxdress som jag fick av en tjej, så himla snällt. Sedan en klänning för nästan inga pengar alls. Kände mig så nöjd! 
 
 
Sedan gick jag och den fina människa upp på berget vid Majorna (oklart vad det kallas?) och kollade på utsikten. Det var vår Göteborgsvisit. På vägen hem så såg vi komiskt nog Olle och Maria komma körandes, vad är oddsen att man ska se sina kompisar ute på vägarna några mil hemifrån? Himla kul sammanträffande!

Kommentarer:

1 Anna:

Ni hittar då på så mycket mys ihop ni två =) Jag kommer till Göteborg i helgen, hoppas på att vädret håller i sig tills dess! Himla märkligt då man springer in i någon man känner sådär random, nästan så man börja tro på ödet eller så =)

Kommentera här: