Helgen.

Skriv inläggstext 

Så min helg då. Jo i fredags var vi på Star Wars-fest hos Olle och Maria eftersom Maria fyllde år. Alla var utklädda utom oss, vi hade lite dålig framförhållning. Men under kvällen bjöds vi på mat, tårta och underhållning i form av Star Wars-quiz. Jag var förvånandsvärt bra för att ha så dålig koll på Star Wars. 

Under lördagen åkte vi till Norrköping för att hämta skidor inför vår kommande skidresa. Vi passade på att umgås med våra familjer. Först gick vi ut och åt och sedan träffade vi Martin och mammas sambo. Igår hann vi inte med mycket mer än att åka bil och ta en långpromenad och sedan var söndagen slut. Ja det var det, helgerna går ju alldeles för fort.

Kommentarer:

1 Anna:

Jag är sämst på Star Wars! Lärde mig igår (obs dessvärre inte ironiskt) vem Han Solo är. Tur att jag inte var med och quizzade med er. Kommer gossedjuret på första bilden från Star Wars? Lät som en superrolig fest. När och var ska ni på skidresa? Längd gissar jag?

Kommentera här: