Tjejvasan

 
I fredagsmorse så åkte jag, Johan och hans föräldrar mot Mora.
 
 
Vi stannade till någonstans i dalarna vid det här gulliga fiket. På kvällen när vi kom fram tog vi en sväng i byn och passade på att kolla på Panetoz som uppträdde.
 
 
Under lördagen var det dags för Tjejvasan. 
 
 
Det var tre kämpiga mil, till sist så kom jag i mål. Nöjd, både med tiden och med min prestation. Väldigt rolig upplevelse! När vi kom tillbaka till huset vi bodde i så var jag så galet trött, hade kunnat somna klockan fem på eftermiddagen. Inte ofta man är så trött! Under söndagen var det dags för hemfärd igen, det var den helgen. Nu taggar jag inför Tjejvättern som är i juni.
 

Kommentarer:

1 Anna:

Du är SÅ häftig, grymt jobbat! PS: Vilka härliga bilder!

Svar: Tack! Är så glad att jag har gjort det nu. Vat kul, men kämpigt! 😃
Jessica

Kommentera här: