Onsdag


Idag var jag på utbildning i jobbet, i Högsby. Hade aldrig varit där innan idag. Men det visade sig vara en trevlig liten by. Ja jag kallar det by, för det är bara 5000 personer som bor där. Efter jobbet drog jag och Johan hemma till Sebbe & Challe för att fira Sebastians födelsedag. Vi skulle egentligen kollat på Den svenska björnstammen. Men vädret gjorde att vi blev otaggade. Okej man inser att man börjar bli gammal när vädret stoppar en från att gå på konsert. Apropå det ska den här gamlingen (läs jag) börjar lägga sig nu. Vad hände? Mvh pEnSIOnÄrEn. 

Kommentarer:

1 Anna:

Haha, klokare blir man i alla fall med åren ;.-) Lät dock kul med den svenska björnstammen, har faktiskt sett dem live en gång och de var riktigt bra! Vart var konserten?

Svar: Ja det är himla kul med konserter. Så bra sommarnöje. Har också sett dem live och tycker också det är bra på scenen! Det höll till i stan i Växjö, så det var en gratiskonsert:)
Jessica

2 Bambi:

Asså jag kände samma sak igår när jag skulle iväg och gymma. Regnet öste ner och jag blev verkligen så otaggad på annat än att bara sova i stort sett

Kommentera här: