Vi testar Marabou bär granola & yoghurt.

 
Marabou har ju släppt en ny smak, nämligen bär granola & yoghurt. Så vi gick till Hemmakväll där den skulle finnas. Där på en hylla fanns den nya smaken upplyst i montern, precis som en helig choklad.
 
 
Vilken av alla dessa godheter skulle vi välja då? Efter mycket velande så tog vi den vi tyckte var den perfekta chokladen. Det visade sig vara rätt val för den var sjukt god. Jag älskar bär i choklad och med yoghurt i kan det inte bli annat än ett vinnande koncept. Så den får 5 av 5 toasters. (Ej sponsrad, men önskade att jag var det).

Kommentarer:

1 Anna:

Men ååh! Min kompis ska till Sverige nästa vecka, måste be henne köpa mig med denna chokladvariant så jag också får testa!

Svar: Ja gör det! Är ju perfekt att passa på.när hon ändå är där. Ska bli spännande att se om du också gillar den :)
Jessica

2 ISA:

spons av Marabou!! det vore nått det ;) så nyfiken på denna!

3 stina sarius:

Innehåller granola någon sorts mandel eller nötter? ??

Kommentera här: