Turkiet

 
 
 
 
 
 
 
 
För två veckor sedan kom Johan och jag hem från vår Turkietresa. Jag har länge tänkt att lägga upp bilder och äntligen kommer några upp på bloggen (främst för Madde som saknar facebook). Var i Turkiet i en vecka, bodde på Villa Sunflower 1, vilket var ett rätt fräscht hotell. Badade i havet några gånger, hängde vid poolen varje dag, drack drinkar, besökte en ruin och hade det flott. Dock är Alanya kanske inte ett ställe som man besöker mer än en gång. Tycker dock Johan och jag har startat en bra tradition med att åka utomlands i början av sommaren.
 

Kommentarer:

1 Madde:

Alltså ååååå det ser ju helt underbart ut ju! Jag har inte vart sugen på att åka utomlands sådär på ett tag men nuuu ojojoj ser härligt ut!
Och vad fint att du la upp bilderna för min skull:)))) Det gjorde du rätt i! Det hade vart fett att åka iväg sådär som ett gäng nån gång. När vi är 50 kanske?

Kommentera här: