Skiren.

 
 
 
 
 

Förra helgen åkte vi till Skiren och tältade. Eller ja egentligen var det bara jag, Johan och Hampus som övernattade. De andra drog hem på kvällen. Men hur som haver så var det iallafall väldigt mysigt. Fast jag var rädd på natten, kanske var det för att Hampus hade berättat spökhistorier innan vi somnade eller så berodde det kanske på min livliga fantasi? För mitt under natten tyckte jag att jag hörde steg utanför tältet och fick för mig att det stod nån med kniv utanför. Smart som jag var gick jag ut för att kolla efter eventuella mördare (och ja jag skulle överleva kortast tid i en skräckfilm). Men jag hade fel och kunde därefter återgå till att sova. Så bortsett från denna lilla detaljen, var det en trevlig campingtur.

Kommentarer:

1 Jojje:

Bäst vare! Alltid kul o campla ju!

Svar: hahhaha caaaampla!
Jessica

Kommentera här: