Helgen i Norrköping!



Heeej. Har ju glömt att berätta om min fabulösa helg. I fredags var jag och Johan och kollade på Rågången som spelade+ ett annat band. I lördags var vi bortbjuda till Rickards vänners fest. Temat var beachparty. Det var verkligen ett riktigt beachparty med pool i köket, ananasdrinkar, 35 graders temperatur inomhus och solstolar. De som anordnade festen hade verkligen gått in för temat!

Dessutom hann jag med en liten fikaträff med ett av mina gamla Norrköpingsgäng (maffian som vi brukade kalla oss på högstadiet). Blir alltid lika förundrad över hur mycket man kan hinna med under en helg i Norrköping!

Imorgon har jag en sån där rolig dag i skolan då jag börjar 09:00 och slutar klockan 18:00. Har bunkrat upp med mat så att jag inte ska bli hungrig imorgon. Instutitionen jag går på saknar nämligen både Café och restaurang och allt som finns där är en liten kaffeautomat och jag dricker ju inte ens kaffe.

Kommentarer:

1 Anonym:

häftig fest tjejen!

Kommentera här: