Stockholm snett uppifrån.

Våra dagar här i Stockholm har gått fort. Har vart på en massa intressanta föreläsningar, bekantat mig med nya människor, fått gratis lunch på Södertörn (och även hängt lite på kvällarna med kusinerna).

Idag var Johan och jag lediga, så då passade vi på att besöka Bergshamra för att kolla in vårt framtida boende. Vi lyckades smyga in i byggnaden och hittade vårt rum, men dessvärre var det ingen som öppnade när vi ringde på dörren. Så istället fick vi smyga runt huset som två inbrottstjuvar för att se om man kunde se in i lägenheten.. Och vi hittade faktiskt vårt rum.. :)

Imorgon bär det av hemåt igen. I helgen ska jag jobba och städa ur vår gamla lägenhet.

Kommentarer:

1 PussJorvas:

Haha! Jag har en känsla av att jag hade gjort precis likadant

2 PussJorvas:

Sv, Haha..samma sak här :o .. Ja det fungerar jättebra så värt att betala lite extra faktiskt.

Kommentera här: