Tankar kring 21:08

Nu har jag gått runt de senaste dagarna och stört mig en massa på hur negativa vissa människor kan vara (om man ska utgå från deras statusuppdateringar), sen inser jag själv (när jag tänker på de senaste meddelandena jag skickade på fb och sådär) att jag inte själv är så himla positiv jämt. Jag kanske ska börja skriva meddelande i stil med "Hej, vet du vad? Jag hade värsta underbara dagen idag! Solen sken och fåglarna kvittrade" Men vem vill höra det? Dessutom skulle jag ju ljuga, för det regnar ju bara jämt! Och ska jag sluta vara ärlig, då kan jag lika gärna vara tyst.

Låttips

Kommentarer:

1 PussJorvas:

Jag skrev en positiv uppdatering idag om min egna kladdis:)



SV: Hahaha.. nej då:) jag orkade egentligen inte heller, men blev utdragen av mina vänner xd



2 pelle:

Värst är ju ändå människorna som skriver något i stil med " AAAAAH, hatar mitt liv", varpå någon skriver "vad har hänt?" och de svarar "det är inget man ska tala om på facebook".



varför då ens skriva ut det på statusraden då? folk är ju körda.

3 Maja:

Jag skulle bli jätteglad om du skrev att du hade en helt underbar dag, att solen sken och fåglarna kvittrade! Det är ju fantastiskt. Men jag förstår vad du menar med att det väcker mer intresse när någon skriver nåt tråkigt. Det blir spännande. Hoppas allt är bra med dig och att det löser sig med lägenhet! KRAM

Kommentera här: