Kommentarer:

1 PussJorvas:

Låter riktigt gött ;D ... ingen här hemma gör scones åt mig :( känns lite tragiskt faktiskt.



SV: Tack:D .. oh ja, fan vad irriterad man blir ;o...fast nu hjälpte det ju inte att jag sa till ändå så....

2 johan:

våra scones blev riktigt goda :)kul att du kom på grillkvällen, och mötet på stan igår! jag ringer dig snart förresten!

3 Malin:

jag vill ha scones! åh.

jag tänkte göra det igår kväll men min ork var som bortblåst och jag har en känsla av att det kommer likadant ikväll, puh (och oja, intresseklubben antecknar)



grattis till era 6 månader förresten :>

jag gissar att du inte är lika bitter när det kommer till kärlek nu?



svar; åh, men tack söta du!



och svaret på frågan som jag skrev för ganska så längesedan; att säga att du inte gör någonting vore att ljuga hörredu! du pluggar ju trots allt, och jobbar lite extra då och då (det är en himla massa mer än ingenting)



dock blev jag nyfiken; varför just rättskunskap?

Kommentera här: