Livet är en fest(is)

Den här helgen har vart fullsmockad av händelser, som vanligt. I fredags åkte jag och Mürtin till Lovis. Sedan åkte Lovis och jag vidare till en TG-avslutningen, som hölls på en go-cartbanan. Jag kom på femte plats, tro det eller ej och vi var 17 allt som allt. Dock lyckades jag riva bort lite hud från fingrarna i all iver... men det var det värt. Efter denna upplevelse drog vi vidare till Ågelsjön, där vi grillade och hade det trevligt. På lördagskvällen hade jag mysig födelsedagsfest.. med en massa härliga människor! :) Tack alla som kom. Idag har jag jobbat och vi avklarade 39 rum eller nåt, galet vad duktiga vi är.




Tjingeling!

Kommentarer:

1 - | | Carro | | -:

Vad mysig helgen lät..och bilderna =)

2 Jonas:

Förlåt att jag inte kom! Skulle meddela min frånvaro, men så blev jag hela tiden distraherad :(

Hoppas du hade det bra iallafall! Och du får slå mig någon gång, men bara på armen.

3 - | | Carro | | -:

Sv: Jasså du =P jag däremot såg ju Robinson..var bra tills vinnaren korades >=(.. fast det är väl som alla år innan..aldrig vinner en värdig =P och intriger, pakter... ändå ser man på skiten.. hoppas du har en nice kväll iallafall ^^

4 Malin:

svar; haha, men tack du :'



och jag känner igen mig allt för väl. dock har jag ingen erfarenhet av förhållandet överhuvudtaget (och jag vet inte om det är någonting bra eller dåligt) men pga att mina kompisar kommit till mig när det har varit kärlekproblem, grinat och öst skit så.. ja, det känns så onödigt om det ändå slutar med att man blir sårad i slutändan.





trevlig helg du verkar ha haft förresten :)

5 Frida:

Låter som en jätteskön helg. :)

Kommentera här: