Ja, jag äter sådana som du!

Konversation vid matbordet igår mellan mig, pappa och Martin.

J: Alltså jag tror det är bäst att att man har en argentur om man ska åka som au-pair..
P: Men du gillar väl inte barn?
J: Det har jag aldrig sagt!
M: HON ÄR EN BARN-HATARE!
P: (Pappa asgarvar)
J: Nej, det är jag inte!
M: Jo du hatar sådana som mig!


Min bror är sju år och väldigt cynisk. Nej, jag hatar inte barn. Jag råkar bara göra antydningar om det ibland.



Idag, Bowling. Med pappa och Martin. Min pappa är en hejare på bowling, han har två egna klot, ett par fula skor från 80-talet och han får strike nästan varje gång. Han pratar dessutom i termer som att hitta rytmen, försöka finna ett samspel mellan stegen och rörelserna och känslan för klotet. Jag visste inte att bowling var så avancerat. Min pappa får det att låta som att det är dans vi utövar. Men jag måste ändå säga att min far gjorde ett bra jobb med att försöka lära upp oss misslyckade barn att bowla. Men någon bowling- stjärna blir jag nog aldrig.  

Kommentarer:

1 Becca:

Haha. Åå din bror är så söt!

2 Linnea:

ska du oxa aka som au-pair?



nä men vad jag menade var..du skrev natt i still med..jag önskar att du varit här. och jag undrar vem du är i den meningen..



vad trevligt att man är lire saknad men jag kommer imorgon:)

3 linnns:

sv: hahah visst är han söt! xD Älskar hans stor chubby kinder ^^

kram

4 Tess:

hahaha skit roligt....

händer idag då??

5 Charl B:

Sv: tack :)



Love /B

6 Sussi:

Stackars broder som tror att sin egen syster hatar honom. :)



Tack så mycket! Kul att du gillar mina bilder! :)

7 Sussi:

Du hade rätt! ;) Man behöver inte alltid vara snäll, som tur är.

8 Angie .:

Haha, vilken tur bror du har ;D

Sv: Precis! Här är det massa plusgrader och solsken, man kan inte undvika att bli glad ^^

Kommentera här: